1982’den beri şiir yazıyorum. Kısa yazılarım da oldu. Kendimi hiç yeterli bulmadım. Mayalanmaya bıraktım. Sosyal medya dışında ilk denemem. Rast gele diyorum…

Üniversite yılları, kırk yıl önce yani. Biz taşralı çocuklar, bilmediğimiz bir çok şeyi yeni keşfediyoruz. Şiir de yazıyoruz ya! Bohem pozlar verelim demişiz. Oysa gerçek, bir hocamızın ağzından yakıcı bir harla kavuruyor, kavruk suratlarımızı:
“Siz hepiniz köylü çocuklardınız!”
